6 дек. 2019 г.

Сніданок з 1+1

31.10.2019 р. був один з найнезвичайніших ранків у моєму житті: мені випала нагода побувати у справжньому, живому телеефірі. Та ще й не аби-де, а у моєму улюбленому «Сніданку з 1+1». Програмі, під яку я щоранку прокидаюсь і, здійснюючи свої нехитрі передробочі маніпуляції, налаштовуюсь на трудовий день. Не передати словами, скільки нових вражень від перебування у студії по той бік екрану, позитивних емоцій від зустрічі з улюбленими ведучими, а був це ефір з Нелею Шовкопляс і Русланом Сенічкіним. Який унікальний для мене досвід випало пережити! Завжди, до речі, хотіла дізнатися, що ж відбувається у телестудії під час реклами. Тепер знаю. Величезне спасибі ведучим, котрі разом з гостьовим редактором Настею створювали серед гостей невимушену, позитивну обстановку. Так, ми і справді почувалися саме гостями, бажаними і довгожданними завдяки їхній турботі і увазі. Надто ж я дякую Насті, адже вона оточила мене справжньою турботою, хвилюючись аби я раптом не відчула жодного диcкомфорту. Давно уже я не відчувала стільки позитиву, як від ведучих, особливо, Нелі, яка виявилась саме такою, як і у кадрі: світлою і позитивною, так і від ситуації загалом. Тож, сердечно дякую усім, завдяки кому учорашній мій ранок виявився таким незабутнім.
Олена Федорова





Комментариев нет:

Отправить комментарий