3 сент. 2016 г.

Межигір’я

Кожен з нас чекає вихідного дня після важкого робочого тижня. Хтось наперед планує як провести ці дні, хтось залишається дома і займається буденними справами. Особисто я відношусь до тих людей, хто любить подорожувати. І я 12.06.2016 р. разом зі своїми друзями – членами НКДГ „Творчі ініціативи” відвідали Межигір’я.
До того моменту мені було відомо лише те, що це є резиденцію екс-президента  України В.Януковича. Але оскільки у нас був чудовий гід, я з друзями довідалась багато цікавих фактів.
Найбільш мене вразило, що раніше там знаходився монастир Спаса Білого, заснований 1787 року. У 1894-1918 роках діяв як жіночий. Ці відомості у спадщину залишив Міжгірський літопис. Монастир також мав велике значення для Запорізького війська. За словами гіда до наших днів залишились поховання козаків та монахів і стежка, яка до них веде зимою не засипає сніг, а літом не росте трава. Енергетика там справді сильна.
Щодо самого розташування територія сягає 142 га з однієї сторони гори, із іншої знаходиться Київське море. Повітря мені нагадувало кримське - аромати моря та хвойних дерев.
Варто зазначити, що Міжигір”я – це наче маленьке місто для однієї людини з усією інфраструктурою: будинок, гостьовий дім, поле для гольфу,  спа-зона, зоопарк, поля для випасу тварин, гараж для раритетних автомобілів, теплиця, лабораторія тощо.
Територія є бездоганною. Коли гуляєте доріжками, ваш зір милується ландшафтним дизайном, ви дихаєте ароматом екзотичних рослин, отримуєте жадану прохолоду від фонтанів. Ви опиняєтесь в іншому вимірі, реальності. Екс-господар міг собі дозволити міст з граніту за 100000 млн.долл., ставок для розведення крабів та багато інших безглуздих, на наш з вами погляд, забаганок.
Про Міжигір”я можна багато говорити і обговорювати. Але як на мене залишається те, що кожний хто прагне спостерігати за прекрасним, може побачити щось цікаве для себе, повинен його відвідати.

Юлія Яворська













 

Комментариев нет:

Отправить комментарий