24 янв. 2020 г.

Наш казковий новорічний „вогник”

Ось і промайнули чергові дванадцять місяців. У кожного з нас видалися вони різними: сумними і радісними, успішними і не дуже, легкими або виснажливими… Втім переконана, що яким би не виявився прожитий щойно рік, та під його кінець, втомлені дрібними і великими буденними турботами, ми солодко завмираємо в останні грудневі дні в незмінному очікуванні дива. Ми, звичайно ж, знаємо, що з останнім ударом курантів ніяким магічним чином не щезнуть усі негаразди, не вирішаться проблеми і наше життя аж ніяк не перетвориться на цнотливо білу сторінку без учорашніх турбот, але так до болю хочеться бодай на мить повірити у оту таємничу новорічну магію першої хвилини Нового року і загадати бажання, забувши про всі неприємності і втому з головою поринути у вир новорічної казки. Ось уже котрий рік поспіль не зраджує цій новорічній традиції і наша НКДГ „Творчі ініціативи”. Новорічна вечірка для моїх таких різних, але за усі ці роки таких вже близьких товаришів і однодумців, це – мій щорічний обов’язок, справжня честь і, звичайно, неймовірне задоволення. Цьогоріч я вирішила прожити увесь новорічно-святковий період під знаком казки, адже якщо душа вимагає чудес, то чому б їй їх і не дати, а, як відомо, коли гора не йде до Магомета, то Магомету цілком під силу підійти до гори. Тож казку я творю для себе і оточуючих власноруч. Веселі конкурси на знання казок і їх персонажів, запальні танці в кумедних образах лісових мешканців, героїв усім нам відомих казок, адже вміння розслабитись, відпустити себе і скинути надлишок емоцій це необхідність, якій треба вчитися задля нашої ж користі, внутрішньої стабільності, здоров’я та спокою нас самих та наших близьких. Відповідально заявляю, як психолог. Святково прикрашені столи, безліч подарунків і сюрпризів, які я починаю збирати ще з осені, а сценарій наступного свята взагалі продумую одразу по закінченні поточного. От я, до прикладу, вже знаю якою буде тема майбутнього корпоративу, але це, звичайно ж, секрет. Дочекайтеся. Зворушливо приємні дрібнички майже від кожного з учасників свята: цукерки, мандаринки, домашні солодощі від Дідуся Мороза, допомога і підтримка у , здавалося б, дрібницях, без якої мені, вашій ведучій, довелося б сутужно – усе це допомогло нам разом створити справжнісіньку казку, і навіть невеличка емоційна колізія тільки додала гостроти сюжетові. Дякую усім моїм творчоініціативцям, хто долучився 22.12.2019 р. до нашого свята, адже усе, що я роблю – я роблю для вас і кожна, навіть найдрібніша допомога, робить наші свята лише кращими, яскравішими і насиченішими. Цього разу ви всі були чарівниками, тому нехай усі ваші чарівні палички слугують не лише бутафорним атрибутом вечірки чи милим нагадуванням про свято, але і справді виконають усі ваші найпотаємніші бажання і мрії, хай слугують усім вашим добрим справам і задумам! З Новим роком «Творчі ініціативи»! З новим щастям!

Олена Федорова



Комментариев нет:

Отправить комментарий