Дуже
приємно мати нагоду напередодні Дня
театру побувати в одному з самих камерних
київських храмів мистецтва — Новому
Українському театрі . Святкову атмосферу
підсилював спектакль про одну з
найжіночніших і найдивовижніших актрис
20 століття — Едіт Піаф.
Підкупає
режисерське вирішення — спектакль-сповідь
з попередніми вибаченнями від виконавиці
головної ролі( “я — не вона”), сама
брутально-ніжна гра Наталії Заруцької,
що зворушливо проводить нас від дитинства
напівсліпої дівчинки, що дивом одужує
завдяки людській та Божій любові, через
зеніт слави чарівної Едіт до перетворення
героїні в зів’ялу квітку. І,
звичайно, поряд з цією дивовижною жінкою
завжди був Чоловік( Єгор Снігирь).
Неважливо, в якій іпостасі він був —
Батько, Пігмаліон, Композитор, Законний
Чоловік чи просто плеяда коханців. Всі
вони відрізнялися тим, що любили ЇЇ —
свою дівчинку-зірку.
Художнє
оформлення спектаклю лаконічне, але
навпрочуд точне. Не знаю, чи жаль
режисерові, що в театрі немає працівників
сцени, але зміна декорацій самими
акторами виглядає дуже органічною.
Повернулися
додому — знайшли записи “Найкраще від
Едіт Піаф” і слухаємо тепер вечорами
з задоволенням
Дякуємо
“Творчим
ініціативам”
за можливість зустрічатися з прекрасним
Юрій
та Євгенія Вишнякови
Комментариев нет:
Отправить комментарий